ایمیل مارکتینگ در بازاریابی
index2images

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی با mail lite

18,000 تومان

اگر از آن دسته از افرادی هستید که مایلید بدانید وقتی به شخصی ایمیل ارسال می کنید چطوری متوجه بشید که آیا او ایمیل شما را باز کرده و خوانده است یا خیر و یا در کسب و کار اینترنتی خود می خواهید بدانید چگونه با ایمیل بازاریابی کنید و با ایمیل خود لینک به سایت جذب کنید این محصول می تواند تا اندازه ای به شما دید دهد .
برای دانشجویان بازاریابی و کارآفرینی و تجارت الکترونیک که به دنبال تحقیق برای ارائه در کلاس می گردند ، این محصول می تواند مفید باشد .
راهنمایی و خرید :09399872082 از ساعت 17 الی 21

توضیحات

رایان نامه یا ایمیل یکی از روش های بازاریابی الکترونیکی یا اینترنتی می باشد که در عین حال رایگان بوده و چنانچه به درستی از آن استفاده گردد می تواند اثر بخشی خوبی به همراه داشته باشد . بازارایابی با ایمیل را اصطلاحاً ایمیل مارکتینگ نیز می نامند .
این محصول ابتدا به معرفی ایمیل و اسپم می پردازد و آنگاه اقدام به معرفی ایمیل مارکتینگ با نرم افزار میل لایت می پردازد .
آداب ارسال ایمیل برای مشتریان :
شرکت ها از ایمیل به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی به مشتریان خود که از آن به عنوان خبرنامه می شود استفاده می کنند . دلایل و بهانه های بسیاری برای ارسال ایمیل به مشتریان وجود دارد . اطلاع رسانی در خصوص اخبار و رویدادهای شرکت ، حفظ ارتباط با مشتریان به منظور افزایش وفاداری ایشان ، افزایش ترافیک وب سایت با تحریک مشترکین برای بازدید آن و … . در هر صورت برای استفاده حرفه ای و موثر از ایمیل دانستن نکاتی ضروری است :
۱- مفید و آموزنده : به دلیل اینکه پست الکترونیک به عنوان یک کانال اطلاع رسانی محسوب می شود از این روش برای ارائه اطلاعات ، توصیه ها و اخبار کاربردی مرتبط با حیطه فعالیت های شرکت خود به مشتریان استفاده نمایید . ایمیل شما نباید منحصراً اهداف تبلیغاتی را دنبال کند . اگر این نکته را رعایت فرمایید اولین گام را در راه یک بازاریابی الکترونیک حرفه ای برداشته اید .
۲- بر روی روابط تمرکز نمایید : ایمیل قابلیت بالقوه بسیاری برای ایجاد روابط در خود دارد . صندوق پست الکترونیک مشتری ، یک مکان ایده آل برای آگاهی وی از خبرهای خوش از جانب شما خواهد بود . در رویدادهای مرتبط با فعالیتهای ترویج کالا و خدمات خود ، تخفیف ها و شرایط ویژه فروش ، حتماً از آن استفاده نموده و دعوتنامه مربوطه را از این طریق برای مشتریان و مشترکین ارسال نمایید . چه بهتر که از آنها بخواهید جهت استفاده از تمام منافع ، یک فرم نظرسنجی را ، که در جهت افزایش رضایت ایشان آماده شده است ، تکمیل و به صورت الکترونیک ارسال نمایند . حرفه ای ها می دانند که دستیابی رایگان به این همه دستاورد و با این سرعت چقدر ارزشمند خواهد بود .
۳- از این ابزار برای بازاریابی و ترویج محصولات و خدمات خود استفاده نمایید : از ایمیل هم در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ابزارهای فروش استفاده می شود . خبرنامه شما نیز می تواند به عنوان ابزاری برای معرفی کالا و خدمات شما بکار گرفته شود . ارائه یک ذهنیت از محصول به همراه پیشنهادات ویژه فروش ، می تواند ایده خوبی برای تکمیل خبرنامه شما و بهره برداری کامل از آن به شمار آید

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کنید برای “ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی با mail lite”